Klacht Witgebit Nederland: Ondanks afspraak gesloten

Klachtnummer
# 530932
Gebruiker
Opgelicht
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vandaag om 09:00 uur afspraak bij de vestiging in Den Haag, maar niemand aanwezig. Nu 09:43 uur nog steeds niemand te bekennen.
Telefoonnummer hoofdkantoor wordt momenteel niet gebruikt.
Afspraak is ook niet meer zichtbaar in mijn account.
Dus begrijp ik niet, dat als er niet gewerkt wordt er nog steeds afspraken geboekt kunnen worden en het vooraf betaald moeten worden.
Ik heb 180 euro betaald voor 2 personen. Uiteraard ben ik hier niet van gediend en wil ik mijn geld terug.
Hartstikke ontevreden!

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf per direct mijn geld terugstort aangezien ze toch geen dienst leveren.

5 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste Ramsoekh,
    Vervelend dat het zo is gelopen, helaas hadden wij een veel te late ziekmelding, waardoor wij helaas niet tijdig hebben kunnen reageren. Onze excuses voor het ongemak.
    Stuur ons even je boekingsgegevens naar service@witgebitnederland.nl en we lossen het netjes op. We kunnen je verplaatsen of we storten het geld terug. Laat dit even weten in onze mail.
    Groet,
    Kimberly
  2. Auteur
    Opgelicht
    Datum
    Beste Kimberly,
    Zoals verzocht heb ik op 2 april de boekingsgegevens naar u doorgemaild. Eveneens in de e-mail doorgeven dat het geld moet worden teruggestort. Kort daarrna ben ik telefonisch benaderd om een nieuwe afspraak te maken, daar heb ik dus vanaf gezien. Vervolgens is er een week verstreken en heb ik weer niets meer vernomen.
  3. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste A Ramsoekh,
    Heb je voor mij een boekingsnummer, dan los ik het direct voor je op, excuses voor het ongemak!
    Groet,
    Kimberly
  4. Auteur
    Opgelicht
    Datum
    Het betreft bestelling #56679] (25 maart 2021).
  5. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Het bedrag is teruggestort, excuses voor het ongemak. Het kan 2 werkdagen duren, voordat het op je rekening staat.
    Groet,
    Kimberly

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen