Klacht Witgebit Nederland: Opgelicht en geld gestolen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540758
Gebruiker
zish0gun
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Na 40 minuten rijden om op tijd aan te komen voor onze afspraak sta ik voor een gesloten deur. De Klantenservice is niet te bereiken en contact is onmogelijk, na een half uur heb ik het opgegeven en ben richting huis gereden. Na enkele uren kreeg ik sms van witgebit om een nieuwe afspraak in te plannen. Ze deed overkomen alsof dit de normaalste zaak van de wereld was en bood een tube tandpasta aan als goedmaker. Aangezien wij al de hele dag vrij hadden genomen en die zelfde middag toch alsnog langs konden gaan besloten we om ze nog een kans te geven. Helaas stonden we wederom voor een dichte deur. Ditmaal met een brief van de deurwaarders op de deur dat het slot is veranderd. De witgebit medewerkers kwam natuurlijk te laat en wist niet wat ze met de situatie aan moest. Wij hebben de hoop opgegeven en zijn naar huis gereden.
Tot op heden heb ik mijn geld niet retour ontvangen, mogelijk omdat ze geen geld hebben.


De oplossing

Geld per direct terug. Gezien ze geen geld hebben mag dit ook in termijnen worden teruggestort.

2 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Uy Chau,
    We proberen het al die tijd al netjes via de email met je af te handelen, maar er is geen medewerking, waardoor wij ook niet over kunnen gaan tot het terugstorten van je geld. Wij hebben voldoende, om je rekening terug te storten, de deurwaarder was namelijk niet voor ons, maar voor een oud bedrijf die volgens de KVK ook nog ingeschreven staat op ons vestigingsadres. Dit is je ook al meerdere malen uitgelegd. We staan nog steeds open om het netjes op te lossen.
    Groet,
    Witgebit
  2. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste Uy Chau,
    Vervelend dat dit is gebeurt, onze oprechte excuses. .
    Gelukkig is alles weer opgelost!
    We hebben dit netjes opgelost, je geld is netjes terug gestort.
    Groet,
    Witgebit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zish0gun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik snap niet wat hier moeilijk aan is. Je hebt geen dienst geleverd en heb tot 2 keer toe onze afspraak verknoeid. Waarom geef jij mijn geld niet terug? Ik laat mij niet chanteren door jullie, mijn review klopt en blijft staan tot ik mijn geld terug heb ontvangen. Ik wacht al enkele weken op mijn geld dus het is een leugen dat jullie willen meewerken. Ik wil mijn geld terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen