Klacht Witgebit Nederland: Oplichterij

Patries

Niet het gewenste resultaat.

75 euro betaald voor een behandeling 6 x 20 min met tandplak verwijderen voor garantie (als je geen verschil ziet geld terug) maar niet bij witgebit houden ze zich aan die regels, want ze vonden de foto’s niet duidelijk genoeg....nou duidelijk genoeg dat het geen verschil heeft gebracht. Mocht als coulance nog een keer komen maar je raad het al weer niks noppes nada aan verschil. Het enige verschil is dat mijn tandvlees heel gevoelig en ontstoken nu is. Het meisje in de vestiging gaf aan dat het niks veranderd had aan de kleur van mij tanden. Ze zei letterlijk (ja vreemd maar het heeft niks gedaan bij je). Maar witgebit aan de telefoon weet het beter en zeggen gewoon je krijgt je geld niet terug dus voor mij is witgebit gewoon oplichterij.

Ik wil mijn geld terug.

Witgebit Nederland
    Beste Patricia,
    Wij hebben strikte voorwaarden voor onze niet goed geld terug garantie. Deze zijn heel duidelijk uitgelegd op de website. U gaat zelfs akkoord met de algemene voorwaarden tijdens het boeken. Dit betekend dat u zelf aanvinkt dat u de algemene voorwaarden heeft gelezen, waar dit allemaal heel duidelijk in uitgelegd staat. Er staat heel duidelijk waar je voor en nafoto's aan dienen te voldoen. Helaas heeft u niet voldaan aan de voorwaarden. Uit coulance hebben we je nog een keer terug laten komen, voor dezelfde behandeling, dit betekend dat je geen aanspraak meer kan maken op de niet goed geld terug garantie.
    Groet,
    Witgebit

Patries
Uit coulance? Hou op hoor. Wie bepaalt dat de foto’s niet goed zijn jullie, dat is makkelijk want dan is geen één foto goed in jullie ogen. Ik ben klaar met jullie bedrijf. Voor mij is dit gewoon pure oplichting!

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?