Opgelost door Witgebit Nederland: Oplichterij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 530834
Gebruiker
TR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoals Sandra hierboven goed heeft aangegeven!
Mijn vriend en ik hebben beide afspraak ingepland en ook gelijk betaald.
Vervolgens worden we een kwartier voor onze afspraak gebeld met de melding: we moeten helaas annuleren omdat niemand aanwezig is op de zaak en last minut heeft afgemeld.

Telefonisch belt ene Kristel je af.. ze geeft telefonisch aan dat geld terug mogelijk is, maar via mail krijgen we dat dat niet kan en je een tegoedbon krijgt.. ik heb ze vorige week gemaild 2 x maar geen reactie. Wanneer ik bel naar het hoofdkantoor krijg ik antwoordapparaat: ivm corona zijn we telefonisch niet bereikbaar en om de e-mails tijdig te beantwoorden..

Ik voel me gefraudeerd en ik eis (voor zowel mijn vriend als ik) onze geld terug!!

De oplossing

Geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste T. Rahnamai,
    Allereerst onze excuses voor het ongemak, echter kunnen wij helaas niets doen aan een te late ziekmelding. Wij kunnen onze klanten hier pas over informeren, als de medewerkster zich afmeld. Helaas had zij dit te laat gedaan, waardoor we dit niet op tijd naar jullie hebben kunnen communiceren.
    Uiteraard ben je niet je geld kwijt. Heeft u wel het juiste mailadres gebruikt? Wij zijn helemaal bij, met onze mail. service@witgebitnederland.nl. Stuur daar even een mail naar en we handelen het netjes af, zorg ervoor dat je het juiste boekingsnummer erbij voegt.
    Groet,
    Kimberly

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Yes ik heb jullie e-mail binnen! Excuus. Dank voor het reageren en ik ga er vanuit dat het netjes wordt opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen