Opgelost door Witgebit Nederland: Oplichterij

sad Opgelost
Nugo

Ze verdienen niet eens 1 ster! Leugenaars en met een waardeloze service, eigenlijk helemaal geen service!
Mijn op 11 januari online geboekte afspraak met Billink (achteraf)betaling kon wegens lockdown niet doorgaan.
Op 15 januari, binnen 4 dagen dus, een mailtje gestuurd naar service@witgebitnederland.nl, want de telefoon nemen ze niet op, dat ik mijn afspraak wilde laten annuleren.
Geen reactie ontvangen, maar wel een betalingsherinnering van Billink!
Daarna nog een paar emails gestuurd, de laatste op 22 februari!
0 reactie!
Ik hab ondertussen Billink ingeschakeld en kopieën van mijn naar Witgebit verstuurde emails verzonden.
Eerst ontving ik een reactie van Billink, die Witgebit op een miraculeuze wijze wel te pakken had gekregen, en volgens Witgebit heb ik geen contact met hen opgenomen, dus ze hadden niet kunnen weten dat ik een annulering wilde en ik kon mijn verzoek naar service@witgebitnederland.nl mailen! Is dit grappig or what???^^
Ik word hier zo BOOS om!!!!!
Belachelijk, ongelofelijk, zoooo asociaal en onbeschoft!!!!! Ze liegen in je gezicht, terwijl je bewijzen meestuurt!
Vandaag, na bijna 2 maanden, ontving ik mijn eerste persoonlijke reactie van Witgebit... yeeeeh... en ze schreven dat ze geen facturen crediteren... ook al is het wettelijk bepaald, dat je al je online aankopen in Nederland binnen 7 dagen mag annuleren en/of retourneren zonder een reden te hoeven opgeven!
Dankzij mijn mailtjes naar Billink, en mijn berichten op Facebook, heeft Billink vandaag mijn factuur toch gecrediteerd! Anders was ik oprecht naar de rechter gestapt!
Ik ben zo boos als weet ik niet wat, puur walgelijk gedrag en oplichterij vanuit Witgebit!
FYI ze hebben me geblokt op hun FB pagina en mijn berichten zijn verwijderd, oh jaa mijn emails van vandaag zijn ook not delivered 👏.
Klasse!!!

Ik hoef niks meer, Billink heeft de factuur in kwestie gecrediteerd! Ik wil dat mensen zien wat voor oplichterij er gaande is bij Witgebit!

Witgebit Nederland
    Beste Nugo,
    Vervelend dat je dit zo ervaart, echter hebben wij je nergens geblokkeerd. Dat wij niet reageren, zoals dat jij wenst dat wij reageren, maakt ons geen leugenaars of oplichters. Wij staan al onze klanten netjes te woord en helpen alle klanten. Soms kan het even duren voordat je antwoord van ons hebt, omdat wij helaas wat achterlopen in de e-mails. Wij hebben dit op al onze kanalen gecommuniceerd.
    Dat wij geen facturen crediteren had niets nieuws hoeven zijn, als je onze algemene voorwaarden had doorgelezen, waar je zelf mee akkoord gaat tijdens het boekingsproces.
    Vervelende samenloop van omstandigheden helaas.
    Eind van deze week zijn wij helemaal bij met onze emailservice en staan we iedereen weer netjes binnen 48 uur te woord.
    Ik wens je nog een fijne zonnige dag :-D.
    Groet,
    Team Witgebit

Nugo
Beste Witgbit Nederland, U bent een leugenaar! A) U hebt tegen Billink gelogen dat ik geen contact met u opgenomen had, terwijl ik bewijzen van het tegendeel meeatuurde! B) U beweert dat ik door u niet geblokkeerd ben, waarom zijn mijn Facebook reacties op uw posts dan verwijderd en waarom kan ik geen nieuwe reacties meer plaatsen op uw berichten???? Inmiddels ook een melding gedaan bij ACM ConsuWijzer!!! Er zal door een toezichthouder van de overheid naar uw zaken gekeken worden! U mag alles in uw voorwaarden zetten maar als deze tegen de wet ingaan, dan zijn ze NIET GELDIG! https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/zit-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd Gaat u maar via deze link goed lezen wat er wettelijk bepaald is omtrent online aankopen en de bedenktijd! Ik ben blij dat Billink mij geholpen heeft met het crediteren van mijn factuur, maar ik zal er alles aan doen, daar waar ik het kan, om uw gedrag in het licht te zetten! Een fijne dag!

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?