Klacht Witgebit Nederland: Oplichters, fake reviews, onprofessionele en onhygiënische werkwijze en slecht resultaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602694
Gebruiker
Y
Datum
1 reactie

Details

Klacht

1e keer naar Landsmeer gekomen, en stond daar met 5 andere mensen voor 'n dichte deur, waarvan voor 1 dame dit al de 2e keer was. Ok, kan gebeuren, en ben gebeld voor nieuwe afspraak en extra afspraak als goedmakertje - leuk, MITS ik tevreden ga zijn.

2e keer naar de Bijlmer, en iedereen daar zat n beetje te mopperen omdat het te traag op gang kwam. En ze hadden geen nabehandelingssets op voorraad. Maar ik had er wel al voor betaald!

Over de behandeling: Ik heb 10x20 min gedaan, dat duurt te lang, helemaal misselijk van die bende vaseline in mn mond, alsnog pijnlijk tandvlees/mond, en nagenoeg GEEN resultaat. Afspraak mondhygienist levert hetzelfde op.
Je staat ook allemaal in 't zelfde wasbakje je kwakkie vaseline en kwijl uit te spugen en spoelen, vieze toiletrol overal, overvolle afvalbak etc. Echt heel vies.

Week later zelf contact opgenomen ivm die nabehandelingsset. Niks sorry, maar doodleuk vragen of ik t ff kan ophalen, want nee, ze konden het niet opsturen. Ik heb ze de optie gegeven, opsturen of E25,- terugstorten (en dan ben IK nog schappelijk). Ze kozen voor opsturen, dus ik adres gegeven, week later nog niks. Ik weer mailen (telefonisch ineens niet bereikbaar). Dikke smoes dat ze mij gebeld hadden (100% NIET waar) omdat mijn adres niet zou kloppen (klopt WEL). Dus toen maar om geld terug geeist (met dreigen van aangifte doen bij polite, en mailtje Tim H./ BOOS etc). Hebben ze heel triest 15 ipv 25 teruggestort, en vergeten mijn verspilde vrijgemaakte dag en reiskosten van de 1e keer.

En mbt die zgn positieve reviews; je wordt gepusht die meteen te schrijven en daarvoor krijg je dan gratis minuten voor n volgende afspraak.

Deze mensen zijn dom, onbeschoft en onprofessioneel, en gaan nog bijdehand en beledigd doen, als je kwaad wordt en op je strepen gaat staan. Wat n stakkers.

Gewenste oplossing

Dit fiasco heeft me 2 dagen van mn leven en dik 120 euro gekost, en ik was echt akkoord gegaan met een oprecht excuusje en 25 euro. Maar deze mensen hebben zo'n bord voor hun kop, en mijn verhaal/ervaring is helemaal in lijn met tig anderen, dus ik ben van mening dat ze heel veel goed te maken hebben.
Geboden oplossing
En zoals bij alle klachten gewoon weer lekker verder liegen en ontkennen, alsof zij het slachtoffer zijn. Niks aan initiatief nemen of verantwoordelijkheid/schuld aanvaarden (daar moest IK achteraan en AFDWINGEN), en ze hebben dus totaal geen gevoel en begrip voor hun klanten. Maar wel onze poen pakken. Ze geloven oprecht hun eigen onzin en slachtoffer status. Maar ik heb de mails en (opgenomen!) telefoongesprekken, en die zijn kraakhelder. En nogmaals, er zijn nu flink veel andere klanten met EXACT dezelfde ervaring, dus voor mij geen twijfel over wie de leugenaar is. P.S. Alsof ik nog terug wil komen bij deze oplichters toko lol
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Yaz,
    Wat je hier schetst is gebaseerd op onwaarheden. Je bent niet tevreden met het resultaat? Dat kan, we hebben garantievoorwaarden. Als je daaraan voldoet krijg je de gehele behandeling opnieuw. Als deze nog niet heeft gewerkt krijg je netjes je geld terug.
    Wat betreft de nabehandeling, er waren logistieke problemen, waar wij niets aan konden doen. We hebben aangeboden om deze nabehandeling op te sturen, echter geeft de website van zowel postnl als dhl aan dat jouw adres niet klopt. Dit meerdere keren bij je aangegeven, helaas volgens jou klopt hij gewoon. Dit betekend dat wij hem niet konden opsturen en hebben wij besloten de nabehandeling aan je terug te betalen. De voorbehandeling heb je wel gehad. Op de website hebben wij een speciale aanbieding, voor 25 euro heb je de voor EN nabehandeling. Aangezien je de voorbehandeling wel hebt gehad, hebben we je 15 euro teruggestort, zodat je in ieder geval dat bedrag terug hebt, dus jouw boze toon kan ik totaal niet plaatsen.
    Wij hebben er in ieder geval alles aan gedaan om je naar tevredenheid te helpen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen