Klacht Witgebit Nederland: Oplichters, fake reviews, onprofessionele en onhygiënische werkwijze en slecht resultaat
Details
Klacht
1e keer naar Landsmeer gekomen, en stond daar met 5 andere mensen voor 'n dichte deur, waarvan voor 1 dame dit al de 2e keer was. Ok, kan gebeuren, en ben gebeld voor nieuwe afspraak en extra afspraak als goedmakertje - leuk, MITS ik tevreden ga zijn.2e keer naar de Bijlmer, en iedereen daar zat n beetje te mopperen omdat het te traag op gang kwam. En ze hadden geen nabehandelingssets op voorraad. Maar ik had er wel al voor betaald!
Over de behandeling: Ik heb 10x20 min gedaan, dat duurt te lang, helemaal misselijk van die bende vaseline in mn mond, alsnog pijnlijk tandvlees/mond, en nagenoeg GEEN resultaat. Afspraak mondhygienist levert hetzelfde op.
Je staat ook allemaal in 't zelfde wasbakje je kwakkie vaseline en kwijl uit te spugen en spoelen, vieze toiletrol overal, overvolle afvalbak etc. Echt heel vies.
Week later zelf contact opgenomen ivm die nabehandelingsset. Niks sorry, maar doodleuk vragen of ik t ff kan ophalen, want nee, ze konden het niet opsturen. Ik heb ze de optie gegeven, opsturen of E25,- terugstorten (en dan ben IK nog schappelijk). Ze kozen voor opsturen, dus ik adres gegeven, week later nog niks. Ik weer mailen (telefonisch ineens niet bereikbaar). Dikke smoes dat ze mij gebeld hadden (100% NIET waar) omdat mijn adres niet zou kloppen (klopt WEL). Dus toen maar om geld terug geeist (met dreigen van aangifte doen bij polite, en mailtje Tim H./ BOOS etc). Hebben ze heel triest 15 ipv 25 teruggestort, en vergeten mijn verspilde vrijgemaakte dag en reiskosten van de 1e keer.
En mbt die zgn positieve reviews; je wordt gepusht die meteen te schrijven en daarvoor krijg je dan gratis minuten voor n volgende afspraak.
Deze mensen zijn dom, onbeschoft en onprofessioneel, en gaan nog bijdehand en beledigd doen, als je kwaad wordt en op je strepen gaat staan. Wat n stakkers.
Gewenste oplossing
Dit fiasco heeft me 2 dagen van mn leven en dik 120 euro gekost, en ik was echt akkoord gegaan met een oprecht excuusje en 25 euro. Maar deze mensen hebben zo'n bord voor hun kop, en mijn verhaal/ervaring is helemaal in lijn met tig anderen, dus ik ben van mening dat ze heel veel goed te maken hebben.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.