Geen reactie op geannuleerde afspraak in Utrecht op 12 februari Link werkt voor nieuwe afspraak niet en telefonisch niet bereikbaar 75 euro al betaald Ook emailadres vestiging niet bekend
De oplossing
Dat er contact wordt opgenomen met het bedrijf
3 reacties
Auteur
Witgebit Nederland
Datum
Beste R.M. Cortel, Stuur ons even een email naar service@witgebitnederland.nl dan plannen we u zo snel mogelijk in. Vergeet niet uw boekingsgegevens mee te sturen, dan gaat het iets sneller. Groet, Kimberly
Auteur
Oplichting
Datum
Komen met een mail dat ik weer een afspraak moet maken maar krijg geen bevestiging van de nieuwe afspraak Er is geen telefonisch contact mogelijk
Auteur
Witgebit Nederland
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste R.M. Cortel, Wellicht is de bevestigingsmail in uw spam of ongewenste mail terecht gekomen, want u staat erin op 14 april 12.15. Groet, Kimberly
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Oplichting
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.