Klacht Witgebit Nederland: Slecht resultaat

Klachtnummer
# 574990
Gebruiker
Nicole
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb donderdag 23 december de behandeling extreem witgebit ondergaan. De volgende dag gelijk een mail gestuurd dat het resultaat niet goed is.
Mail krijg ik continu terug (niet bereikbaar)

De oplossing

Contact opneemt

3 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste,

    Heeft u een mail gestuurd naar service@witgebitnederland.nl ?

    Met vriendelijke groet,
    Lou-Lou
  2. Auteur
    Nicole
    Datum
    Ik hen inmiddels al8 mails gestuurd
  3. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nicole Vooys,

    Wij hebben al meerdere mails naar elkaar verzonden. Echter hanteren wij 48 uur voor het behandelen van de mail, dus soms duurt het wat langer dan een dag voor je antwoord hebt.

    Met vriendelijke groet,
    Witgebit Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen