Klacht Witgebit Nederland: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 600418
Gebruiker
Gebruiker1654619085
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn afspraak is voor de 3e keer afgezegd , en zijn telefonisch niet te bereiken !!

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuwe afspraak die wel doorgaat
Geboden oplossing
Ja ik heb gemaild Maar het duurt het lang voor ik antwoord krijg ( en dan nog geen oplossing ) , heb nu een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil, ik heb er geen vertrouwen meer in
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi! Heb je een mail naar service@witgebitnederland.nl? Dan help ik je graag verder! De annuleringsmail kun je niet beantwoorden, dat is namelijk een no-reply mailadres.
    Groet,
    Kimberly

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen