Klacht Witgebit Nederland: Slechte service

Klachtnummer
# 649957
Gebruiker
L Oude Nijhuis
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Afspraak bij witgebit ging niet door omdat er niemand kwam opdagen van het personeel
Daarom netjes een tegoed bon gekregen en toen ook goed bereikbaar
Maar als ik meerdere mailtjes stuur dat ik die niet kan inleveren zonder bij te moeten betalen krijg ik geen oplossend antwoord
Terwijl ik vraag om mij gewoon zelf in te plannen door hun zelf
Ook niet via facebook messenger totaal geen reactie
Maar ze bestoken je wel elke dag met de nodige reclame

Gewenste oplossing

Of een nieuwe afspraak inplannen van 4 sessies in den haag
Of 30€ terug
Maar wil liever een afspraak
Want resultaat was prima

2 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Hi, wij hebben zojuist telefonisch contact geprobeerd op te nemen met u maar helaas zonder succes. Ik zal dit later vandaag en/of morgen nogmaals proberen om samen met u een nieuwe afspraak in te plannen.
  2. Auteur
    L Oude Nijhuis
    Datum
    Ik heb inderdaad een onbekende oproep gemist op 9 maart
    Ik ga deze morgen proberen terug te bellen

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen