Klacht Witgebit Nederland: Slechte service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 601818
Gebruiker
BlauweFluit#838
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Hele slechte service, niemand bereikbaar. Telefoon wordt niet opgenomen.

Gewenste oplossing

Service bieden! Je betaald een hoop geld ervoor.
Geboden oplossing
Ik heb al een mail gestuurd...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    BlauweFluit#838
    Datum
    Indien iemand dit leest van witgebit.. mijn partner en ik moeten in quarantaine dus wilde dit zo netjes en zsm aan jullie melden voordat ik 200eu kwijt ben.. helaas geen gehoor, ik heb een mail gestuurd en ik krijg terug dat het wel 2 dagen kan duren... dan ben ik natuurlijk te laat? Hier heb ik weinig aan kunnen doen, mijn eerdere afspraak is door jullie verzet ivm personeelstekort. Graag wil ik mijn afspraak verzetten en hoop ik op een spoedige reactie.
  2. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R Hendriks,

    Dank voor uw bericht. Heeft u een mail gestuurd naar service@witgebitnederland.nl? Wij streven ernaar om deze mail binnen 48 uur te beantwoorden. De afspraak zal zonderen problemen opnieuw worden ingepland.

    Met vriendelijke groet,
    Witgebit Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen