Klacht Witgebit Nederland: Tandvlees verbrand en pijnlijke tanden

Saartje

Tanden laten bleken bij wurgende Nederland. Ik heb 12 sessies genomen. De twaalf sessie kon ik niet afmaken omdat ik vanaf sessie 1 ontzettend veel pijn had. De pijn was letterlijk niet uit te houden! Toch bleef ik doorgaan tot sessie 9. Ik gaf bij de medewerker aan dat ik het echt niet meer trek en dat ik ontzettend veel pijn had l. Waarop de medewerker mij adviseerde te stoppen naar ik de andere sessies kwijt zou raken en geen geld terug kan krijgen. Daarom besloot ik door te gaan. Na sessie 9 ging het echt niet meer. Ik ben nu 4 dagen verder en verga van de pijn. Mijn tandvlees is flink verbrand. Tanden doen ontzettend veel pijn. De pijn is niet uit te houden! Het spul werd zo slordig aangebracht waardoor het steeds op mijn tandvlees terecht kwam. Ik vind het erg jammer dat mensen betalen en als blijkt dat het ontzettend veel pijn doet en de pijn niet uit te houden is er geen andere oplossing is en je gewoon je geld kwijt bent. Ik had ook niet kunnen weten dat het zo zou uitpakken! 3 jaar terug had ik 8 sessies genomen en had ik nergens last van. Daarnaast zie ik ook niet echt veel verschil. Voor 8 sessies had ik wel meer verwacht. Kortom, zeer teleurstellend een bezoekje aan witgebid. Het geeft ook geen zin om ze te mailen want een reactie krijg je toch nooit.

Geld terug of een andere oplossing

Witgebit Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Saartje
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?