Klacht Witgebit Nederland: Tandvlees verbrand. Geen verantwoordelijkheid

Klachtnummer
# 561812
Gebruiker
Lisa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al een tijdje geleden bij wit gebit geweest. Mijn tand vlees hebben ze verbrand en ze nemen geen verantwoordelijkheid. Het kan zogenaamd niet gebeurt zijn terwijl dat meisje die toen werkte het wel aan gaf dat dit verbrand is. Nu las ik hieronder dat er bij iemand anders ook het tandvlees is verbrand. Het kan dus wel !! Ik wil alsnog mijn geld terug geen voucher. Jullie moeten eens jullie fouten gaan inzien.

De oplossing

Geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste,

    Wij ontvangen graag een mail op service@witgebitnederland. Dan kunnen wij vanaf daar met u mee gaan kijken.

    Met vriendelijke groet,
    Witgebit Nederland
  2. Auteur
    Lisa
    Datum
    Ik heb al contact met jullie gehad. Maar jullie nemen geen verantwoordelijkheid. Dus moet ik weer gaan mailen en dan weer de mededeling krijgen dat het niet jullie schuld is? Of is er nu wel een oplossing ?

  3. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste,

    Ik kan u verder helpen, maar dan dien ik al het contact etc door te nemen en dat kan niet middels deze weg. Ik hoor u graag per mail, zodat ik met u mee kan kijken en denken.

    Met vriendelijk groet,
    Witgebit Nederland
  4. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    UPDATE:

    Beste Lisa,

    Wij hebben u al eerder laten weten dat opgetrokken tandvlees geen reactie kan zijn op onze behandeling. Wij hebben u destijds een oplossing aangeboden, maar dat was niet toereikend genoeg, zoals u nu na al die maanden weer blijkt uit uw reactie op klachtenkompas. Klanten met dezelfde klachten, krijgen allemaal van ons het dezelfde antwoord. Hoe kunnen wij u nu nog verder helpen muv geld terug. Wij horen u graag?

    Groet,

    Witgebit Nederland

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen