Klacht Witgebit Nederland: wit gebit maar niet bij witgebit

ze blijken mijn afspraak gewist te hebben, melden niet dat het personeel ( 1 stuks per vestiging) er niet is, of dus gewoon niet meer komt opdagen. En dit is niet uniek nee het gebeurd dus in Utrecht, en dan ook in Rotterdam, En het blijkt uit verhalen van mensen die al geweest zijn, dan je dan "gekocht "wordt om een goede recensie te schrijven. En dat de 1 alle behandelingen achter elkaar krijgt en de ander telkens voor de volgende terug moet komen. Het is dus een totale chaos bij witgebit.

liever niets, want ik heb nu zelf genoeg ervaren om te weten dat alle klachten kloppen en dat het bedrijf in totale chaos verkeerd
ze hebben niets opgelost, alleen en "ja maar" antwoord, Kijk niet open gaan kan een keer voorkomen, maar als er dan een meneer bij staat die die van de week ook al eerder heeft mee gemaakt bij een vestiging in Utrecht en dan ook nog s alle negatieve reviews, dan is mij wel duidelijk dat dit bedrijf snel gegroeid is en low budget met te weinig mensen wil draaien en dan krijg je dus dit. Nee dan ga ik wel ergens anders naar toe

Witgebit Nederland
    Beste Martin,

Vervelend dat dit is gebeurd! Excuses voor het ongemak.
    Onze medewerkster bleek ziek te zijn en zich niet op tijd heeft kunnen afmelden, vervelend voor ons maar bovenal vervelend voor de klanten die vanmorgen voor een dichte deur stonden.

Ik kan u inderdaad niet in de agenda vinden. Wat is uw boekingsnummer? Dan kijk ik even wat er mis is gegaan.
    Een afspraak boeken kan namelijk alleen online, via ons online agenda systeem en de afspraken worden vooraf of met klarna voldaan.
    Zo zijn wij zeker van geboekte afspraken en kunnen wij tijdig ervoor zorgen, dat ons roostersysteem gevuld is.

Wij zijn op social media erg open over hoe wij werken. Wij werken inderdaad met 1 consulente op 6 klanten, zodat wij de kosten laag kunnen houden en u dus de laagste prijs kunnen aanbieden voor, normaliter, de beste service.

Helaas liep dat vanmorgen niet zoals het hoort.

Wij zijn dit bedrijf gestart, om klanten blij te maken, voor iedere portemonnee. Dat dit vandaag niet zo is gegaan betreur ik dan ook ten zeerste.

Om dan direct te zeggen, dat er niets van onze organisatie klopt is een schreeuw in het duister, aangezien u onze gehele bedrijfsstructuur niet kent. Wij denken zeer zeker niet, het zal allemaal wel. Als wij zo dachten bestonden we niet al 8 jaar en hadden wij ook niet al 15 vestigingen.

U zegt "sommige hebben dan ook al vooruit betaald", dat klopt. Dit is onze werkwijze. Als u dit niet heeft gedaan, had u geen afspraak en dan is het niet gek dat u niet in de agenda voorkwam, waardoor u dan ook niet gebeld bent.

Wellicht heeft u zich ingeschreven voor de nieuwsbrief, dat klopt dat u dan mails van ons ontvangt.

Gelukkig geen schering en inslag, zoals u benoemd en dus denkt. Maar volledig willekeur, waar wij helaas niets aan kunnen doen. Helaas is onze betreffende medewerkster ziek, zoals u ook kunt lezen in het nieuws. De corona besmettingen lopen weer op, maar tevens ook de griep. Helaas bent u en zijn wij hiervan de dupe. Wanneer klanten niet tevreden zijn, dan staan we deze graag te woord. Ik hoor graag van u, bij wie wij dit niet hebben gedaan, u suggereert namelijk dat wij deze mensen in de kou laten staan. Wij staan bekend om onze uitstekende klantenservice, dus ook bij deze aanname kan ik ons niet in vinden.

Ik zie uw boekingsnummer graag tegemoet, zodat wij u kunnen opzoeken in het systeem, om te zien wat er mis is gegaan bij uw boeking.

Groet,
    Kimberly
    Directrice Witgebit Nederland

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?