Klacht Witgeld verzekering: openbreken jaarpolis autoverzekering

# 20394
T.J.C. van Kampen

Omdat Delta Lloyd blijkbaar het contract met Witgeld/Melching assuradeuren per 1 december 2012 heeft opgezegd, breekt Witgeld mijn autopolis ook open. Nu krijg ik een aanvullende nota omdat Witgeld?Melching overgestapt zijn naar een contract met NN. Mijn polis goldt van 18 maart 2012 tot en met 18 maart 2013. Vanaf 1 dec 2012 krijg ik nu een hogere premie berekend. Mijn polisvoorwaarden geven Delta Lloyd niet de mogelijkheid te ontbinden tussentijds. Witgeld heeft mij ook niet schriftelijk op de hoogte gebracht. Zij zeggen van wel, maar bewijs krijg ik niet. Witgeld reageert niet meer inhoudelijk op mijn klacht waarin ik hen aan het afgesloten contract houd. Nog een laaatste poging via deze klachtensite anders KiFiD

Ik ben van mening dat Witgeld zich aan de met hen afgesloten polis moet houden en niet tussentijds de premie verhoogt zoals nu gebeurd is. Ik ben overgestapt omdat Witgeld mij een goedkopere mogelijkheid biedt om mijn auto te verzekeren en nu ben ik uiteindelijk duurder uit.

Wij vinden dat Witgeld verzekering hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Witgeld verzekering?