Klacht Witgoed-dokter-Utrecht : Onbeshofte behandeling na mateloze vertraging

amyfarrahfowler

Waardeloos bedrijf.
Maandag: gebeld en kapotte koelkast gemeld. Gemeld dat we zelf al een nieuwe (maar foutieve) thermostaat in huis hadden.
Dinsdag: Monteurs komen langs om te contstateren dat de thermostaat niet goed is.... maar misschien ook wel de compressor. De koelkast wordt niet eens van zijn plaats gehaald en voor deze constatering en 5 minuten tijd moet er 73 euro afgerekend worden. Als het onderdeel binnen is komen ze terug om te plaatsen. Link gekregen om zelf te bestellen. Kantoor gebeld om 2e afspraak te maken, alwaar verteld wordt dat ze dat niet doen als we de thermostaat zelf bestellen.Niet gemeld door de monteurs.
Via hunzelf nieuwe bestelt, komt nog eens 30 euro bovenop de thermostaat prijs. Hij zou de volgende dag, uiterlijk overmorgen geleverd worden en wij gebeld voor de reparatieafspraak.
Woensdag: geen telefoontje.
Donderdag: geen telefoontje. Zelf gebeld. Niks binnen, zou morgen wel zijn.
Vrijdag: Geen telefoontje. Zelf gebeld. Niks binnen, zou morgen wel zijn.
Zaterdag: Geen telefoontje. Zelf gebeld. Irritatie niveau stijgt een beetje maar thermostaat is binnen. We moeten zelf de monteur bellen. Die weet van niks en we moeten kantoor bellen. een half uur verder staat er dan een afspraak voor maandag.
Maandag: Telefoontje. Monteur kan niet, en het wordt VRIJDAG.
Onacceptabel. Wij zijn geirriteerd, telefoniste is geirriteerd. Laat ons niet ons verhaal doen, er ligt niks aan hun, en slaat een onbeschofte toon aan.
Nee, er is geen manager te spreken en er wordt opgehangen.

Werkelijk onacceptabel. Wij voelen ons opgelicht door dit bedrijf, de zeer bijzondere manier waarop er met klanten om wordt gegaan. Enig begrip voor het feit dat we bijna 2 weken onderweg zijn voor iets wat zij beloven binnen een paar dagen opgelost te hebben. Je zou gaan denken dat dit rocket science is. Het technische gedeelte misschien niet, hun klantenservice wel. Investeren in een training, of wat begaafder personeel aannemen zou geen kwaad kunnen.

Ik wil mijn ged terug.

Wij vinden dat Witgoed-dokter-Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Witgoed-dokter-Utrecht ?