Klacht Witgoed-dokter-Utrecht : Witgoed oplichters

Niels De wildt

DiKKE VETTE KLACHT! Laat nooit je witgoed repareren bij de WITGOED DOKTER UTRECHT! Ze komen kijken voor een “diagnose” €71> probleem was een ringetje vervangen. Kosten zouden rond de €5 zijn. Bij het 2e bezoek kregen ze het ringetje er moeilijk op. Vervolgens zeiden ze het ringetje te hebben gemonteerd. Ik wilde de €5 afrekenen maar ze wilde meer geld zien en probeerde te onderhandelen. Ik heb uiteindelijk €10 betaald(heel vreemd) dus ik me vaat draaien maar direct springt het er weer af en de hele keuken weer onder water. Ik heb gelijk gebeld en het zou garantie werk zijn. Vervolgens word ik terug gebeld en moeten de slangen worden vervangen nog eens €80! Ik heb weer gebeld en er werd nog gezegd dat ik zou liegen over de €5 ik heb ze vriendelijk verteld dat ik geen vertrouwen heb in de service en ik wel een professioneel bedrijf ga inschakelen..

Wil me geld terug! En ze moeten duidelijke afspraken maken met de klant, en niet achteraf de boel veranderen!

Wij vinden dat Witgoed-dokter-Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Witgoed-dokter-Utrecht ?