Opgelost door Witgoed reparatie Hedon: Het advies van Raadsleden dat ik een brief sturen naar Hedon en na twee weken als hij niet reageerd.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 554209
Gebruiker
Mijn recht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer Hedon,

5 september 2021,

Door een Aansluiting voor een Vaatwasser in de Keuken in mei 2021 heb ik grote schade gehad. Hiervoor houd ik u verantwoordelijk. Via deze brief stel ik u aansprakelijk voor de schade.

De schade ontstond door u aansluiting voor de Vaatwasser, eerder voor u kwam was niks aan de hand, ik had tegen u toen gezegd dat het water stroomde voordat u begon met de klus. Ik had toen vermoedelijk dat door een van de uitvoering dat de waterleiding dicht ging omdat tijdens de klus meteen water in de wasbak kwam.

Naar mijn mening is dat wat u bij mij deed was niet de juiste werkzaam en onrechtmatig. Op dit moment bestaat mijn schade uit: in de zolder, de kleine slaapkamer, de keuken de gang en en de woonkamer zijn de laminaat beschadigd.


Ik schat het totale schadebedrag nu op €1850,00 Ik vraag u om dit bedrag binnen 2 weken over te maken naar bankrekening: NL80INGB0689387377
op naam: Mahboub fs. Anders neem ik juridische stappen. Ik stel u alvast aansprakelijk voor de kosten daarvan en de wettelijke rente.

Als u verzekerd bent voor deze schade, vraag ik u de gebeurtenis zo snel mogelijk te melden bij uw verzekeraar. Graag ontvang ik dan de gegevens van uw verzekeraar en uw polisnummer. Ik zal de zaak dan verder regelen met uw verzekeraar.

Natuurlijk sta ik nog open voor een gesprek met u of uw verzekeraar over een oplossing. Een voorstel voor zo’n gesprek ontvang ik graag binnen 2 weken. Ook als u het niet met mij eens bent, hoor ik dit graag binnen 2 weken van u met de reden.

Met vriendelijke groet,

Mahboub fs
Vaarzenhof 504
5403TD Uden
0619181592


De oplossing

Geachte heer Hedon,

5 september 2021,

Door een Aansluiting voor een Vaatwasser in de Keuken in mei 2021 heb ik grote schade gehad. Hiervoor houd ik u verantwoordelijk. Via deze brief stel ik u aansprakelijk voor de schade.

De schade ontstond door u aansluiting voor de Vaatwasser, eerder voor u kwam was niks aan de hand, ik had tegen u toen gezegd dat het water stroomde voordat u begon met de klus. Ik had toen vermoedelijk dat door een van de uitvoering dat de waterleiding dicht ging omdat tijdens de klus meteen water in de wasbak kwam.

Naar mijn mening is dat wat u bij mij deed was niet de juiste werkzaam en onrechtmatig. Op dit moment bestaat mijn schade uit: in de zolder, de kleine slaapkamer, de keuken de gang en en de woonkamer zijn de laminaat beschadigd.


Ik schat het totale schadebedrag nu op €1850,00 Ik vraag u om dit bedrag binnen 2 weken over te maken naar bankrekening: NL80INGB0689387377
op naam: Mahboub fs. Deze bedrag moet betaald worden €1850.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mijn recht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sind de 13 de van augustus heb ik nog niks gehoord van de verzekering en ook niet van Hedon?
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Witgoed reparatie Hedon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen