Wij vinden dat Witgoed Reparatie Janssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Witgoed Reparatie Janssen: Geen antwoord als je ze wil spreken
Details
Klacht
Afspraak gemaakt vanwege een afwasmachine die niks meer deed , monteur kwam 21 dec , constateerde dat de boardcomputer stuk was , die moest besteld en ik moest 150 euro betalen , voor de zgn reparatie en alvast een deel aanbetalen , de man heeft me geen werkbon gegeven , met de belofte dat ie de week erop terug zou komen met het onderdeel en ik dan nog eens 135 eu moest betalen ging hij weg , een week later dacht ik , laat ik eens bellen , het meisje zei me ja dan bel ik het bedrijf wel die deze klus hebben gedaan want bij drukte besteden wij klussen uit , dan bellen zij u wel terug , nou mooi niks , ik volgende dag weer bellen , kreeg ik gewoon een bandje met voicemail , me nummer ingesproken , ik hoor helemaal niks , wat een rot bedrijf , voel me vreselijk genaaid , heb ze geappt ook dat lezen ze en geen reactie , ondertussen is de vaatwasser al weken buiten gebruik , dit kan toch niet , zo ga je niet met klanten om 😳Gewenste oplossing
Alsnog antwoord wat te doen en anders die 150 euro terugstortenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.