Klacht Witgoed Reparatie Janssen: Geen antwoord als je ze wil spreken

Klachtnummer
# 413528
Gebruiker
Keppie @1963
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afspraak gemaakt vanwege een afwasmachine die niks meer deed , monteur kwam 21 dec , constateerde dat de boardcomputer stuk was , die moest besteld en ik moest 150 euro betalen , voor de zgn reparatie en alvast een deel aanbetalen , de man heeft me geen werkbon gegeven , met de belofte dat ie de week erop terug zou komen met het onderdeel en ik dan nog eens 135 eu moest betalen ging hij weg , een week later dacht ik , laat ik eens bellen , het meisje zei me ja dan bel ik het bedrijf wel die deze klus hebben gedaan want bij drukte besteden wij klussen uit , dan bellen zij u wel terug , nou mooi niks , ik volgende dag weer bellen , kreeg ik gewoon een bandje met voicemail , me nummer ingesproken , ik hoor helemaal niks , wat een rot bedrijf , voel me vreselijk genaaid , heb ze geappt ook dat lezen ze en geen reactie , ondertussen is de vaatwasser al weken buiten gebruik , dit kan toch niet , zo ga je niet met klanten om 😳

Gewenste oplossing

Alsnog antwoord wat te doen en anders die 150 euro terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoed Reparatie Janssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoed Reparatie Janssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen