Klacht Witgoed Reparatie Janssen: Komen beloftes niet na!

Klachtnummer
# 599939
Gebruiker
MMuijen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vaatwasser is kapot. Wij gebeld op vrijdag en de volgende dag kwam Mo langs. Hij constateerde dat de circulatiepomp defect was en moest vervangen worden. Op maandag gebeld en de pomp zou besteld worden. Zou ca 2 a 3 dagen duren. De hele week niks meer gehoord. Heb zelf de maandag erop teruggebeld, de pomp was verkeerd geleverd in een ander filiaal. Dinsdag weer gebeld, de pomp zou er zijn en ik zou worden terug gebeld voor een afspraak. Niet gebeurd. Heb elke dag gebeld en elke keer beloven ze mij terug te bellen, wat niet gebeurde. Uiteindelijk donderdag werd er een afspraak gemaakt dat Mo op vrijdag zou komen. Mo kwam niet opdagen, ik heb rond 16 uur gebeld en toen kreeg ik te horen dat hij onderweg was. Hij is niet geweest. Zaterdagochtend boos opgebeld en geëist dat hij vandaag zou komen anders wilde ik de 69 euro terug. Uiteindelijk stond hij voor de deur en is de vaatwasser gemaakt. Na precies 2 weken! Heb alleen voor de pomp betaald, de reparatie kosten van 98 euro heb ik niet meer betaald.

Gewenste oplossing

Ik wil dat zij hun zaken op orde hebben, beter communiceren en hun beloftes gewoon nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoed Reparatie Janssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoed Reparatie Janssen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen