Klacht Witgoed Reparatie Janssen: Opgelicht door Performante BV en FixMyWitgoed Witgoed Reparatie Janssen

Melody Heart

Onlangs was mijn wasmachine/droger combinatie stuk gegaan, en zocht ik online naar een reparateur. Gelijk verscheen hoog in de Google zoekbalk, witgoed reparatie Janssen. Een formulier ingevuld, binnen 2 uur terug gebeld en nog geen 12 uur later kon er een reperateur komen. Ze vroegen geen voorrijkosten, maar dit zou €69 kosten. Prima. Eenmaal aangekomen, is de reperateur nog geen 2 minuten binnen, besluit dat de afvoerpomp stuk is. Deze kost inclusief montage €152, en deze moest ik samen met de €69 voorrijkosten direct betalen. Dit mocht niet later. Ik had het dus gelijk voldaan, het bedrag van €221. De monteur Herman Janssen was op woensdag 27 juli langsgeweest, en vrijdag 29 juli zou het onderdeel dat besteld moest worden, de afvoerpomp, binnen zijn en zou ik gebeld worden als hij langskwam. Niks gehoord, zelf gebeld die dag, ja u word terug gebeld. Nog niks gehoord. Maandag 1 augustus twee keer gebeld en weer hetzelfde smoesje, ja u word terug gebeld door een collega. Toen begon ik argwaan te krijgen en googlede ik online recensies, en zag ik dat dit dus al een tijdje aan de gang is. Vervolgens een ander reparatie bedrijf aan de lijn gehad, en die werden ook vaak gebeld door klanten die opgelicht waren door dit bedrijf. Als je ze belt sta je of lang in de wacht en word er opgehangen, of er word opgenomen en je gegevens worden genoteerd maar er word niet terug gebeld.

En mijn bon die ik dus betaald heb, maar nog steeds een kapotte wasmachine heb (ik heb inmiddels al een nieuwe gekocht, en zou graag of een deel van het geld terug willen, of dat het in ieder geval andere mensen voorkomt van bestellen daar!)

Hun bedrijf staat ingeschreven onder Performante BV en er zijn slechts 2 werknemers actief. Ik heb inmiddels ook aangifte gedaan en BOOS bnn Vara ingeschakeld.

Stoppen met mensen oplichten

Wij vinden dat Witgoed Reparatie Janssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Witgoed Reparatie Janssen?