Wij vinden dat Witgoed Reparatie Janssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Witgoed Reparatie Janssen: Opgelicht
Details
Klacht
Vaatwasser ging stuk. Wij uit gezet volgende dag weer aangezet en warempel het korte spoelprogramma deed hij weer. De afwas erin gezet en 1 uur daarna weer in storing. Monteur laten komen. De stroom was er afgeweest van de vaatwasser en ik moest deze van de monteur weer aan zetten. Ik gedaan en ik vraag aan de monteur kan u de vaatwasser maken? Waarop hij zegt. Hij is al gemaakt want hij doet het. Ik de beste meneer uitgelegd dat wij dat ook al geprobeerd hadden maar dat dat niet werkt. De monteur was het daar niet mee eens en bleef bij zijn verhaal dat hij het wel deed. 65,00 euro hebben wij betaald voor niks. Ik vond het vreemd. Hij wilde niet wachten.Ik de vaat erin de vaatwasser aan gezet en ja hoor na 1 uur weer storing E15. Ik gebeld met monteur deze neemt niet op. Ik bedrijf gebeld en zij zouden mij voor 15.00 uur terug bellen. Dit is door hun niet gedaan. Ik weer gebeld en dan zou er een monteur een week later komen. Watttt t f . Ik werd geirriteerd waarop de man aan de telefoon zegt ik bel u vanavond. Wederom niet gebeurt maar wel 65,00 euro lichter. Mijn conclussie niet deze lui bellen. Jatters zijn het. Vaatwasser is nog steeds stuk en niks door hun opgelost. Firma list en bedrog.
Gewenste oplossing
Dat ze het probleem kosteloos oplossen. Volgens de bon valt het onder de garabtue die hun verlenen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.