Wij vinden dat Witgoed Reparatie Janssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Witgoed Reparatie Janssen: Oplichterij!!
Details
Klacht
Gebeld voor een kapotte pomp in de vaatwasser. Monteur genaamd Mo kon de volgende dag al langskomen. Mo constateerde dat de pomp inderdaad kapot was, maar begon ook ineens over een kapotte printplaat, terwijl wij hier nooit problemen mee hadden. Afgesproken dat mijn vriend en ik even na zouden denken over of we dan niet beter een nieuwe vaatwasser aan konden schaffen ivm de hoge kosten. Als we wisten wat we zouden doen dan konden we whatsappen met een foto van de bon. Bij Mo hebben we €69,00 moeten betalen voor onderzoek. Een dag later toch besloten om alleen de pomp te laten vervangen en dit gewhatsappt naar het bedrijf. Hier geen reactie op gekregen en meerdere meren Jeanette gesproken door de telefoon die ons de belofte gaf dat de eigenaar van het bedrijf ons terug zou bellen. Dit is nooit gebeurd! Gelukkig kwamen wij ook op tijd achter alle slechte reviews en hebben we een bedrijf in kunnen schakelen die wel professioneel te werk gaat!Gewenste oplossing
De €69.00 terugkrijgen voor het vaststellen van een probleem wat er niet eens isBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.