Klacht Witgoed-S: Reparatie werk NOOIT uitgevoerd!

Klachtnummer
# 280681
Gebruiker
Stephanie P
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reparateur is eind aug geweest voor diagnose van kapotte oven, en moest een onderdeel bestellen voor de oven en zouden een week later terug bellen. Na 6 telefoongesprekken over 6 weken (die ik elke keer initieerd) is hij nooit terug gekomen om de reparatie te maken, gelogen over 't langskomen, en uiteindelijk opgehangen toen ik voor de laatste keer belde. Heel onprofessioneel dus. 60eur betaald voor diagnose zonder reparatie, helemaal onzin.

De oplossing

60eur compensatie om opnieuw een andere bedrijf te moeten betalen en laten repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoed-S hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoed-S?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen