Klacht Witgoed Service Team: Centrale witgoed service zijn leugen

miguelina

mijn klacht is voor Centrale Witgoed service. KVK: 67235050.
ze zeggen dat mijn Hotpoint koelkast werk niet meer omdat de motor kapot was en dat het vervangen van een motor 300 euro kost. ik heb gebeld omdat ik de motor wil wel vervangen en elke keer dat ik wel was een drama en een nieuwe excuus. tot in het eind hebben ze gezegd dat de motor ze konden niet bestellen omdat de fabrikant maak deze motor niets meer. omdat ik onde de bewindsvoering zit heb ik besloten een tweedehands koelkast te kopen.van het merk Samsung hij beging niet koelen en ik heb ze weer gebeld en weer was de motor kapot ik heb aan de monteur gevraag naar de cantor te bellen en vragen hoeveel zal kosten ze hebben 300 euro gezegd en hij is op de factuur te zetten. ik heb gevraag on gelijk te bestellen hij zeg dat duur ongeveer een week voor de motor te kregen en de bedrijf zeg aan mij dat duur meer dan een mand en dat veel kost ik heb gezegd ik wil de reparatie doen omdat is een duurde koelkast dan ze zeg dat kan niet omdat de motor te duur is en ze probeerde mij een andere koelkast te verkopen.

ik heb in totaal aan onderzoeken die nu twijfelen ik aan zijn waarheid 105 euro

ik wil mijn geld terug ze zijn gewoon een bedrijf die geld van de andere willen hebben. ZODAT IK EEN ECHTE MONTEUR KAN BELLEN VOOR EEN ONDERZOEK EN DE REPARATIE KAN VAN MIJN KOELKAST DOEN

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?