Klacht Witgoed Service Team: Onderdelen vervangen die niet vervangen hoeven te worden

# 192561
Martijn

ik heb het witgoedserviceteam ingeschakeld om mijn vaatwasser te repareren vanwege lekkage. Het bleek een onderdeel te zijn wat kapot was (en bovendien brandgevaarlijk) Voor de rest zag alles er goed uit. Als ik de reparatie zou uitvoeren zou de vaatwasser nog jaren meekunnen. Op basis van dit advies heb ik de reparatie uit laten voeren (300 euro excl voorrijkosten) Twee weken laten begon het lekken weer. Onder het mom van garantie is een (nieuwe) monteur langsgekomen. Deze zag al snel wat het probleem was: de hele onderkant was verroest en het hele apparaat moest vervangen worden! Heel vreemd dat de andere monteur dit niet had gezien. Om mij tegemoet te komen had hij nog wel wat goedkope vaatwassers staan (deze bleken NIEUW goedkoper te zijn..) Het kantoor kon mij niet verder helpen. Heel rottig, ik heb nu voor 400 euro een nieuwe vaatwasser gekocht. Pas dus op met dit bedrijf!!

Ik wil NIETS meer met het bedrijf te maken te hebben, maar wil wel andere mensen hierover informeren.

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!