Klacht Witgoed Service Team: Peters Witgoed reparatie, Witgoed Service Team, Witgoed Centrale = criminele bende

D.J. van Rees

Witgoed Service Team is Peters Witgoed Reparatie is Witgoed Centrale is????. Dit is een criminele bende die fake reparaties uitvoert tegen torenhoge vergoedingen en onder heel veel namen op de markt opereert. Aangifte gedaan bij de politie, maar die komen alleen in actie als meerdere personen aangifte doen. Klacht: onze Miele wasmachine leverde nat wasgoed af na centrifugeren. Volgens monteur van Peters Witgoed reparatie lag dat aan defecte waterpomp die hij heeft vervangen (€ 125). Uurtarief monteur €135, hij was belangrijk gereedschap vergeten, dat heeft hij nog van ons geleend. Volgende dag was gedraaid, nog net zo nat als daarvoor. Geld was overgeschreven naar Witgoed Service Team en dan lees je op het Internet genoeg om te weten dat je besodemieterd wordt. Miele monteur laten komen, slangen bleken verstopt, de waterpomp was helemaal niet vervangen. Probleem verholpen.

Peters Witgoed Reperatie, Witgoed Service Team, De Witgoed Centrale, het is grote criminele bende waartegen door justitie opgetreden moet worden.

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Witgoed Service Team?