Opgelost door Witgoed Service Team: Reparatie nog niet uitgevoerd, slechte bereikbaarheid en communicatie

koosvanbekkum

Onze wasmachine maakte een vreemd geluid. In Gouden Gids reparateur gezocht en uitgekomen bij ASD Witgoed Serviceteam. Afspraak gemaakt waarbij gezegd werd dat er een probleem met de pinautomaat was en er dus contant betaald moet worden. Ok, zou kunnen. Twee jonge mannen kwamen langs. Eerste reactie na vluchtig onderzoek: U moet een nieuwe manchet. Gaan we bestellen. Kosten 222,- euro (drie kwartier werk, manchet ca. 90 euro, en btw) en er moet aanbetaald worden, namelijk 150 euro. Heb ik gedaan (had ik achteraf gezien niet moeten doen). Manchet was op voorraad en als hij het vandaag nog bestelde (vrijdagmiddag) dan kon hij zaterdag of maandag de reparatie uitvoeren. Maandag diverse keren gebeld. Uiteindelijk nam iemand op. Nee, de bestelling zou pas dinsdag binnen zijn, de reparatie diezelfde middag. Niemand geweest. Diverse keren voicemail ingesproken. Geen reactie. Ik wil dat de reparatie uitgevoerd wordt of mijn geld terug.

Geld terug of snel de reparatie goed uitvoeren

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

koosvanbekkum
    De klacht is naar tevredenheid opgelost

koosvanbekkum

Ook een klacht indienen over Witgoed Service Team?