Klacht Witgoed Service Team: Storing die na werkzaamheden nog niet verbeterd is en medewerker neemt geen contact met ons op om te

Klachtnummer
# 406451
Gebruiker
Marie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Uw medewerker monteur heeft 2 weken geleden werkzaamheden aan onze wasmachine verricht. Storing E18. Na deze werkzaamheden hebben we iedere dag weer dezelfde storing E18. Onze contactpersoon heeft contact met uw bedrijf opgenomen telefonisch en via sms en er wordt geen gehoor aan gegeven. Dit vinden we niet netjes.

De oplossing

Zo snel mogelijk contact met ons opnemen via mail wanneer monteur langskomt en het probleem verhelpt. We hebben een groot bedrag betaald en verwachten dat het werk dat de monteur heeft verricht proper is. En dit was niet het geval, want we kampen met nog ergere last.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoed Service Team?