Klacht Witgoed Service Team: Vaatwasser is maand geleden ter reparatie opgehaald, 200,- aanbetaald,nog niet terug en niet bereikbaar

Leonie

Bijna een maand geleden defect aan vaatwasser SMEG. Moest nieuw computerbesturing in, Reparatiekosten zouden 321,- euro zijn. Daar heb ik geen nieuwe voor ging dus akkoord met reparatie. 200,- euro direct betaald. Vaatwasser is 2 dagen later opgehaald en nu nog niet terug. Verschillende keren gebeld, ik zou teruggebeld worden. Niet gebeurd, zelf weer gebeld. Onderdeel in bestelling, Afgelopen maandag weer gebeld, men was bezig met reparatie maar moest nog afgesteld worden. Gisteren en vandaag gebeld; er wordt niet meer opgenomen/niet bereikbaar. Ik heb gegoogeld en zag op RADAR dat het bedrijf meerdere klachten heeft en dat het eerst onder andere naam opereerde. Ben bang dat ik mijn vaatwasser niet meer terugkrijg en helaas 200,- lichter. Kunnen jullie helpen?

Snel vaatwasser gerepareerd terug,

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Witgoed Service Team?