Klacht Witgoed Service Team: Vaatwasser is maand geleden ter reparatie opgehaald, 200,- aanbetaald,nog niet terug en niet bereikbaar

Klachtnummer
# 183998
Gebruiker
Leonie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bijna een maand geleden defect aan vaatwasser SMEG. Moest nieuw computerbesturing in, Reparatiekosten zouden 321,- euro zijn. Daar heb ik geen nieuwe voor ging dus akkoord met reparatie. 200,- euro direct betaald. Vaatwasser is 2 dagen later opgehaald en nu nog niet terug. Verschillende keren gebeld, ik zou teruggebeld worden. Niet gebeurd, zelf weer gebeld. Onderdeel in bestelling, Afgelopen maandag weer gebeld, men was bezig met reparatie maar moest nog afgesteld worden. Gisteren en vandaag gebeld; er wordt niet meer opgenomen/niet bereikbaar. Ik heb gegoogeld en zag op RADAR dat het bedrijf meerdere klachten heeft en dat het eerst onder andere naam opereerde. Ben bang dat ik mijn vaatwasser niet meer terugkrijg en helaas 200,- lichter. Kunnen jullie helpen?

De oplossing

Snel vaatwasser gerepareerd terug,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoed Service Team?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen