Klacht Witgoed Service Team: Voor vervangen koolborstels wasmachine is 246 euro betaald. Dit bedrag staat niet in verhouding tot de geleverde dienst.

A.T. Rienks

Monteur heeft op 7 mrt jl binnen 30 min koolborstels vervangen bij een Bosch wasmachine, en heeft vervolgens een bon uitgeschreven voor 246 euro, zonder uitsplitsing van het bedrag naar arbeidsloon, materiaal etc. De bon is in zeer slecht handschrift geschreven, er is gekrast in het bedrag. Monteur eiste directe betaling. Dit is gedaan via internetbankieren.
Omdat het bedrag buitensporig hoog is voor een dergelijke korte en simpele reparatie (minimum bedrag voor reparatie is 60 euro, koolborstels voor deze machine kosten 69 euro incl BTW) is het Witgoedserviceteam herhaaldelijk om een gespecificeerde factuur gevraagd, maar tot drie keer toe zonden zij een bon zonder specificatie, met telkens andere reparaties die niet zijn uitgevoerd, en zelfs een keer een hoger bedrag. Op de laatste bon stond wel vermeld dat er koolborstels zijn vervangen, maar ook dat het deurslot gerepareerd was. Daar is mij niets van bekend. En nog steeds geeft men geen specificatie van de kosten.

Witgoed Service Team stuurt mij een correcte nota voor het verwisselen van koolborstels (materiaalkosten en montage/werkloon gespecificeerd, en met vermelding van 1 jaar garantie op de reparatie);
Witgoed Service Team stort het te veel betaalde bedrag terug op mijn bankrekening.

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!