Klacht Witgoed Service Team: wasmachinereparatie inadequaat uitgevoerd

# 191563
Bemmelen

Mijn wasmachine was stuk, water liep eruit, manchet zat los. Reparateur kwam, plaatste de manchet terug en zei dat er ook een nieuwe pomp in moest. Binnen 1 minuut was hij klaar, terwijl hij de wasmachine helemaal niet had opengemaakt, hij zou de pomp dus op magische wijze vervangen hebben. Wij waren ruim 200 euro armer. Na zijn vertrek bleek de machine het niet te doen, na veel heen en weer gebel, waarbij men steeds vergat om terug te bellen en afspraken later plaatsvonden dan gepland, heeft de monteur iets in de wasmachine opgedroogd, zodat de sensoren niet af zouden gaan. Na 1 was te hebben gedraaid liep het water weer uit de machine. Ik heb mijn vader naar de machine laten kijken, er bleek een duidelijke scheur in de manchet te zitten, die had dus vervangen moeten worden. Ook hoorde ik toen dat hij nooit in die ene minuut de pomp kan hebben vervangen, hij heeft de wasmachine helemaal niet verplaatst, om bij de achterkant te kunnen komen, moet je eerst de droger eruit tillen.

geld terug

Wij vinden dat Witgoed Service Team hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!