Opgelost door Witgoedbrigade: Geen reactie op mijn klacht na een week al met hun te bellen en te mailen.
Details
Klacht
Al een week aan het bellen met dit bedrijf na afzegging afspraak binnen tijdperk van 10 min, nu moet ik daar €25,- voor betalen en ben het daar niet mee eens! Krijg dreigmailtjes als het niet betaald word dan kosten er boven op en deurwaarder tot gevolg, en dat voor het afzeggen van een afspraak die nog niet bevestigd was en waarvoor monteur nog niet eens contact opgenomen had! Ik wens graag terug gebeld of gemaild te worden met een duidelijk antwoord, tot nu toe steeds afgescheept met ik weet er niks van ik kan uw niet helpen mevrouw, wat is dat voor een antwoord voor een bedrijf? Kan ook niemand hogerop spreken weten ze daar allemaal niks van af! Ben er echt klaar mee en wil gewoon antwoord en het allerbelangrijkste dat ze zeggen dat het een misverstand was en dat ze me niet meer lastig vallen met hun mailtjes en dat de kosten vervallen voor iets wat niet heeft plaats gevonden!Gewenste oplossing
Te stoppen met dreigmailtjes en mij uiteindelijk een keer terug te bellen met antwoord op mijn vraag die al bij hun ligt!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.