Opgelost door Witgoedbrigade: Geen reactie op mijn klacht na een week al met hun te bellen en te mailen.

Nancy

Al een week aan het bellen met dit bedrijf na afzegging afspraak binnen tijdperk van 10 min, nu moet ik daar €25,- voor betalen en ben het daar niet mee eens! Krijg dreigmailtjes als het niet betaald word dan kosten er boven op en deurwaarder tot gevolg, en dat voor het afzeggen van een afspraak die nog niet bevestigd was en waarvoor monteur nog niet eens contact opgenomen had! Ik wens graag terug gebeld of gemaild te worden met een duidelijk antwoord, tot nu toe steeds afgescheept met ik weet er niks van ik kan uw niet helpen mevrouw, wat is dat voor een antwoord voor een bedrijf? Kan ook niemand hogerop spreken weten ze daar allemaal niks van af! Ben er echt klaar mee en wil gewoon antwoord en het allerbelangrijkste dat ze zeggen dat het een misverstand was en dat ze me niet meer lastig vallen met hun mailtjes en dat de kosten vervallen voor iets wat niet heeft plaats gevonden!

Te stoppen met dreigmailtjes en mij uiteindelijk een keer terug te bellen met antwoord op mijn vraag die al bij hun ligt!

Witgoedbrigade
    Geachte heer/mevrouw Reijnders,

Wij betreuren de ontstane situatie ten zeerste en zullen dit gaan uitzoeken. Verder heb zal de factuur 25 euro per direct worden ingetrokken en krijgt u hiervan een bevestiging.

Ik vermoed dat hier inderdaad een fout is gemaakt waar u niet de dupe van mag worden!

Onze oprechte excuses.

Witgoed Brigade

Nancy
De factuur word als niet verzonden beschouwd en ter bevestiging krijg ik een mailtje dat het zwart op wit staat!

Ook een klacht indienen over Witgoedbrigade?