Opgelost door Witgoedbrigade: het apparaat is op afstand gezien en niet eens aangeraakt

content Opgelost
NO TOUCH

Reparateur Engberts en Olthuis is bij ons geweest voor klacht over koelkast. Vanaf 10 meter heeft hij er slechts naar gekeken (februari 2020) met de opmerking dat hij kapot was. 2 dagen later door en ander voor €20 gemaakt (en hij werkt nog steeds) Heb hem gemaild met mijn ontevredenheid en stornering van de factuur. Nooit aanmaning gehad tot 31 december. Dreiging met incasso etc. Heb klacht gebracht bij witgoedbrigade maar niets gehoord. 2x zeer onprofessioneel; slechte club dus

Niets, wil er nooit meer zaken mee doen
De Witgoedbrigade krijgt van mij een groot compliment. Zij hebben vele keren gepoogd de oplossing aan te dragen. Zij wilden zelfs zover gaan tot restitutie via hun rekening en voor hun kosten omdat de reparateur niet tot betaling over is gegaan. Maar dat is niet de bedoeling van mijn klacht geweest. Dat zegt wel heel veel over de reparateur Engberts en Olthuis die na toezeggingen gewoon niet reageren en tot betaling over gaan. Helaas veelzeggend voor deze reparateur.

NO TOUCH
    In principe is dit vorige week mondeling direct opgelost. Ik zou het bedrag terug gestort krijgen.
    Maar....... we zijn een week verder en er is nog niets. We gaan het zien?

Ook een klacht indienen over Witgoedbrigade?