Opgelost door Witgoedbrigade: Het geld van de onnodige vervanging van de waterpomp niet is terug gestort.

H.J. van Geelkerken

Via Witgoed Brigade is op 6 januari 2018 een monteur van Witgoed Monteurs geweest voor een reparatie aan onze vaatwasser. Volgens de monteur moest de waterpomp vervangen worden. Wij wilden de waterpomp niet laten vervangen omdat dat best prijzig was € 203,-. Onze vaatwasser ging al heel wat jaartjes mee. Volgens de monteur waren we goedkoper uit met een nieuwe waterpomp dan een nieuwe vaatwasser.
Helaas na 3 keer gedraaid te hebben kregen we dezelfde klacht.
De volgende monteur heeft geconstateerd dat het niet aan de waterpomp lag maar aan een lekkage (lek in waterreservoir). Toen de monteur weg was en de vaatwasser weer gebruikt werd kwam er ongelooflijk veel stoom uit de deur, die bleek niet goed bevestigd.
Na veel bellen en emailen met [naam verwijderd door moderator], manager van Witgoed Brigade gezegd dat wij het geld ad € 203,-voor de onnodige vervanging van de waterpomp terug wilden hebben. In de mail van 22 januari 2018 zegt [naam verwijderd door moderator] van Witgoed Brigade toe dat het geld terug gestort wordt.
Heel veel gebeld en vele mails later nog steeds geen geld terug gekregen.
Wij hebben op 21 februari 2018 een mail gestuurd naar [naam verwijderd door moderator] van Witgoed Brigade om het toegezegde bedrag van € 203,- voor 6 maart 2018 terug te storten. Tot op heden (6 april 2018) het bedrag niet terug gekregen.

Dat Witgoed Brigade het toegezegde bedrag van € 203,- eindelijk op onze rekening stort.

H.J. van Geelkerken
    Witgoed Brigade heeft vandaag 23 april het toegezegde bedrag op onze rekening gestort.
    Kwestie is hiermee voor ons afgedaan.

H.J. van Geelkerken
Het bedrag ad. 203,00 euro is op 23 april jl. door Witgoed brigade overgemaakt en daarmee is de klacht tot tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Witgoedbrigade?