Klacht Witgoedbrigade: Storing niet opgelost, wel betalen.

Elisa

De Witgoed Brigade benaderd voor een afspraak voor de vriezer. Een monteur van Hallo Witgoedreparatie kwam langs. Keek naar de vriezer, drukte op de knopjes, wat wij zelf overigens ook al hadden gedaan vertelde ik hem en gaf toen aan dat ik de vriezer leeg moest maken en de stekker uit het stopcontact halen en de vriezer ontdooien en schoon maken. Ik moest de vriezer 2 dagen uit laten. Daarna de stekker weer in het stopcontact en de vriezer zou zich waarschijnlijk wel resetten, probleem opgelost. Hij wist dus niet dat het een nofrost vriezer is.
De monteur is een paar minuten binnen geweest, het probleem bestaat nog steeds en wij zijn € 69,00 armer. Nooit meer dus.

Ik wil mijn geld terug, want het probleem is niet opgelost. De monteur had er duidelijk geen verstand van.

Elisa
    Inmiddels is een andere monteur langs geweest. Het blijkt dat de verwarming van het vriesgedeelte kapot is. Er is een nieuwe besteld en deze zal worden gemonteerd. De monteur van Hallo Witgoedreparatie had er dus geen verstand van, dat blijkt wel.
    Witgoedbrigade
    Geachte mevrouw Oskam, we hebben de reparateur om opheldering gevraagd en hij heeft aangegeven het graag met u te willen oplossen. We zullen hierop toezien en zorgen dat in het gevolg situaties van (soort) gelijke strekking voorkomen worden.

We betreuren de gehele situatie en willen graag bemiddelen op het moment dat u er niet uitkomt met de reparateur.

Witgoed Brigade
    Elisa
    Dat zou fijn zijn. Ik neem aan dat de reparateur contact met mij opneemt. De vriezer is overigens door een andere reparateur tot volle tevredenheid gerepareerd.
    Elisa
    Gisteren belde een zeer verbolgen monteur van Hallo Witgoedreparatie. Het is mijn schuld dat de klacht niet is opgelost omdat ik niet naar hem heb geluisterd. Nadat hij doelloos op de knoppen van de temperatuurinstelling, het licht en het alarm had gedrukt luisterde hij aan de achterkant van de vriezer en zei: ik hoor de motor draaien dus dat is goed. Niet in keer heeft hij IN de vriezer gekeken. Zijn oplossing: stekker er uit, 2 dagen laten ontdooien, schoon maken en de stekker er weer in. De vriezer zou dan resetten. Zou dit niet gebeuren dan moest ik hem opnieuw bellen. Ik heb dit dus niet gedaan omdat ik absoluut geen vertrouwen had in deze monteur. Het was duidelijk dat hij geen oplossing had. Ik heb een andere monteur gebeld, die in de vriezer keek en gelijk zag dat de bovenkant was aangevroren als gevolg van de kapotte verwarming. De conclusie van de monteur van Hallo was dat hij het probleem niet heeft opgelost omdat ik niet naar hem heb geluisterd. Mijn conclusie: deze monteur is onkundig en wij zullen dan ook nooit meer gebruik maken van dit bedrijf.
    Witgoedbrigade
    Geachte mevrouw Oskam, Bedankt voor uw update. Ik schrik hiervan en vind het fijn dat u ons dit meld. Aangezien de aangesloten reparateur het visitekaartje zijn van de Witgoed Brigade.

Dit is niet zoals wij onze dienstverlening hebben uitgedacht en daar zal actie op worden ondernomen. Nogmaals mijn excuus!

Met vriendelijke groet, Marnix
    Witgoed Brigade

Ook een klacht indienen over Witgoedbrigade?