Klacht Witgoedbrigade: Totaal onprofessionele monteur

Afwasser#666

Onze vaatwasser gaf sluiting en deed daarna niets meer. De witgoedbrigade-monteur ging te werk met een soldeerbout zonder stekker, proberende de losse draden in een stopcontact te wurmen.
Na drie kwartier had hij op de printplaat twee bruggen gesoldeerd. Op mijn vragen of dit gebruikelijk was, kwam steeds het antwoord dat deze onderdelen niet noodzakelijk waren. De vaatwasser deed na de reparatie natuurlijk nog steeds niets, waarbij ik het advies kreeg een nieuwe printplaat te monteren. Kosten 280 Euro.
Nog nooit zo'n 'monteur' meegemaakt. Ik raad iedereen af met Witgoedbrigade in zee te gaan.

Helemaal niets. Ik heb geen vertrouwen in dit bedrijf. Ik wil alleen anderen behoeden voor een financiële strop.

Witgoedbrigade
    Geachte heer/mevrouw Geraeds,

Bedankt voor uw bericht.

Inmiddels bent u al in contact met mijn collega, om deze casus netjes op te lossen.

Zoals eerder aangegeven werken wij met onafhankelijke aangesloten reparateurs. Dit is ons visitekaartje en daardoor zijn wij erg gebaad bij uw feedback. Wij zullen in gesprek gaan met de reparateur en verzoeken om het netjes met u op te lossen.

Middels deze weg melden wij u nogmaals mocht u er niet uitkomen, vernemen we dit graag en zullen wij ons uiterste best doen om tot een nette oplossing te komen.

Nogmaals wij zijn erg gebaad bij uw bericht, aangezien wij veel waarde hechten aan onze kernwaarden kwaliteit, eerlijkheid en service!

Witgoed Brigade

Ook een klacht indienen over Witgoedbrigade?