Wij vinden dat Witgoedconcurrent.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Witgoedconcurrent.nl: Ik kreeg een gebruikte/retour wasmachine in plaats van een nieuwe
Details
Klacht
Ik heb op vrijdag 13 juli een LG wasmachine gekocht, welke binnen vijf dagen is geleverd. Bij het aanzetten van het apparaat de volgende dag bleek dat mijn was niet goed gewassen was. Het was niet schoon genoeg.Hierop heb ik de klantenservice gebeld. Na het vermelden van het probleem werd tegen mij gezegd dat ik een paar dingen moest doen. Ik moest ook de filter schoonmaken. Toen ik dat deed kwam er heleboel viezigheid eruit( steentjes). De stenen waren niet van ons afkomstig. Toen pas stelde ik de vraag of de wasmachine misschien al gebruikt was. Pas nadat ik dit had gevraagd vertelden ze mij dat het apparaat een retour van de fabriek was. Tot die tijd wist ik niet dat de Witgoedconcurrent.nl alleen maar retours verkoopt. Ze maken de defecte machines en verkopen ze. Op de website stond ook niet dat het apparaat een retour was. Ze zijn de overeenkomst niet nagekomen. Ik kreeg geen nieuw apparaat. Er is mij alleen verteld dat het aan de buitenkant licht beschadigd was.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug. Het gaat om een bedrag van 638,50 euro.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.