Opgelost door Witgoedhal Utrecht: Niet naar tevredenheid uitgevoerde reparatie en zeer slecht klantencontact.

Elly

Vaatwasser lekte plotseling. Vermoedde dat er een rubber vervangen moest worden. Witgoedhal gebeld. Deze stuurde monteur (04/07) . Vermoeden bevestigd. Vaatwasser meegenomen. Zou ik volgens monteur 06/07 terug krijgen. Na tevergeefs wachten en bellen eindelijk contact. Was volgens de persoon misverstand. Kon pas 08/07 terug gebracht worden.
Vrijdag idd terug gekomen. Lekte nog steeds. Erger dan voorheen. Weer eindeloos, vruchteloos gebeld. Werd niet op gereageerd. Gemaild, gebeld. Monteur kon pas 12/07 komen. Nagekeken, iets aan rubber gedaan, kort even aangezet, leek niet te lekken, weggegaan. Ik de vaatwasser aangezet. Na ong 10 minuten begon hij weer te lekken. Na eindeloos gebeld te hebben beloofde de meneer dat hij maandag 18/07 de monteur zou sturen. Omdat ik daar niet meer op vertrouwde ben ik 10 over 5 weer gaan bellen. Ik hoorde tot mijn totale verbijstering dat ze vanaf maandag 18 tot 25 op vakantie waren! Vaatwasser dus nog niet gerepareerd.

Ik wil ofwel de vaatwasser tot mijn volledige tevredenheid gerepareerd, nog vóór mijn vakantie (29/07) ofwel mijn geld terug.

Wij vinden dat Witgoedhal Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Elly
    Witgoedhal heeft 21/07 telefonisch contact gezocht. Apart heeft de monteur mij ook nog gebeld. Afspraak gemaakt dat de machine de 21ste weer opgehaald zou worden. Dit gebeurde ook en tot mijn aangename verrassing kreeg ik een ruilmachine. Top!
    Heb er vertrouwen in dat de reparatie deze keer wel gaat lukken.