Opgelost door Witgoedhandel De Zwaan: [Woord verwijderd door moderator]

Ethan

Koelkast besteld en betaald via iDeal maar apparaat is niet leverbaar en alternatief is lang niet dezelfde kwaliteit als aangeboden apparaat.

Tweedehands koelkast besteld via Zwaan website en betaald met iDeal. De volgende dag heen gereden om het apparaat op te halen. Niet meer leverbaar en of ik een andere keuze wil maken. Dit word met zoveel routine verteld dat dit naar mijn idee dagelijks kost is voor deze vijf lieden. Wat er de schuur aanwezig is aan apparaten is over het algemeen ouwe troep en lang niet de kwaliteit die op internet word aangeboden. Als ik mijn geld ter plekke opeis zeggen krijg ik een grote mond en zeggen ze dat dit niet mogelijk is omdat ik via iDeal heb betaald. Bankrekeningnummer nog achtergelaten maar gezien de review denk ik niet dat ik mijn geld retour krijg.

Witgoedhandel De Zwaan
    WE HEBBEN U EEN ALTERNATIEF AANGEBODEN VAN € 120,00 , DIE U VOOR HETZELFDE GELD MOCHT HEBBEN, EN DIE ER BETER UITZAG DAN WAT U HAD BESTELD, U WOU DAT NIET, END AT IS U GOED RECHT.
    UW GELD IS INDERDAAD VIA INTERNET ( IDEAL ) BETAALD, EN MOET DUS OOK WEER VIA INTERNET BANKIEREN WORDEN WORDEN TERUG GESTORT, EN DAT IS OOK GEBEURT NATUURLIJK , DUS ZOU WEL ZO NETJES ZIJN ALS U DAT OOK EVEN ZOU VERMELDEN IN PLAATS VAN CONCLUSIES TE TREKKEN ZONDER GEEN ENKELE REDEN .
    EN DE MANIER ZOALS U MIJN PERSONEEL HEEFT BEDREIGD IN DE WINKEL IS OOK ABSOLUUT ONGEHOORD EN ONBESCHOFT, MAAR OOK DAAR REPT U MET GEEN WOORD OVER , TERWIJL EXUSES WEL OP ZIJN PLAATS ZOUDEN ZIJN.

Ethan
Mijn geld keurig op mijn bankrekeningnummer terug gestort gekregen. Dus in mijn geval zeker geen oplichting. Wel een dubieuze handelswijze, wat mij betreft.

Ook een klacht indienen over Witgoedhandel De Zwaan?