Klacht Witgoedhandel De Zwaan: Foutief geleverde condensdroger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 578724
Gebruiker
Jackie2807
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb een condensdroger AEG diamant s besteld met looptijdindicatie, via mp en een totaal andere aEG geleverd gekregen, ook nog 50 euro bezorgkosten betaald, contact opgenomen met Zwanenburg, nu blijkt dat hij deze condensdroger niet meer heeft en zonder overleg een andere heeft geleverd.
Als hij gewoon had gezegd , ik heb deze niet , dan had ik hem niet gekocht, moet nu zelf condensdroger terugbrengen en dan kan ik een andere uitzoeken, dat is toch niet normaal, heb speciaal 50 euro betaald om hem te laten bezorgen.
Nu heb ik een condensdroger die ik niet besteld heb, Zwanenburg zegt gewoon , deze is vergelijkbaar, maar dat maakt mij niet uit.
Ik wil wat ik heb gekocht en als dat er niet is , moet je dat aangeven en een alternatief bieden, wil mijn geld terug
I

Gewenste oplossing

Wil dat het bedrijf de condensdroger ophaalt en mijn geld terugbetaald .
Geboden oplossing
Ben helemaal klaar met deze meneer en zijn toko.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Jackie2807
    Datum
    Wil mijn geld terug en dat condensdroger wordt opgehaald
  2. Auteur
    Jackie2807
    Datum
    Deze meneer reageert niet meer, is zeer onbeschoft en niet bereid om condensdroger op te halen en mijn geld terug te geven.
    Levert niet wat je besteld op website, is pure oplichting!!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgoedhandel De Zwaan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen