Klacht Witgoedhandel De Zwaan: Foutief geleverde condensdroger
Details
Klacht
Heb een condensdroger AEG diamant s besteld met looptijdindicatie, via mp en een totaal andere aEG geleverd gekregen, ook nog 50 euro bezorgkosten betaald, contact opgenomen met Zwanenburg, nu blijkt dat hij deze condensdroger niet meer heeft en zonder overleg een andere heeft geleverd.Als hij gewoon had gezegd , ik heb deze niet , dan had ik hem niet gekocht, moet nu zelf condensdroger terugbrengen en dan kan ik een andere uitzoeken, dat is toch niet normaal, heb speciaal 50 euro betaald om hem te laten bezorgen.
Nu heb ik een condensdroger die ik niet besteld heb, Zwanenburg zegt gewoon , deze is vergelijkbaar, maar dat maakt mij niet uit.
Ik wil wat ik heb gekocht en als dat er niet is , moet je dat aangeven en een alternatief bieden, wil mijn geld terug
I
Gewenste oplossing
Wil dat het bedrijf de condensdroger ophaalt en mijn geld terugbetaald .- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.