Klacht Witgoedhandel De Zwaan: Het product retourneren en mijn geld terug.

Klachtnummer
# 609248
Gebruiker
klachtinfo
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Product Miele koffiemachine past niet. Binnen een week teruggebracht. De zwaan wil geen geld teruggeven alleen waardebon. volgens wet op consumenten bescherming is dit niet correct. Een consument kan zich vergissen en heeft ten alle tijde de mogelijkheid om binnen twee weken het product te retourneren en geld terug te krijgen. Ik heb geprobeerd telefonisch in contact te komen. Tot mijn verbazing werd ik brutaal te woord gestaan en werd de verbinding verbroken.
Graag kom ik alsnog het product retourneren. Ik wil gewoon mijn geld terug. ik heb niets aan een product wat ik niet kan inbouwen.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugstorten. En dat ze beleefd blijven dat blijf ik ook!

2 reacties

  1. Auteur
    klachtinfo
    Datum
    Klacht niet opgelost. De Zwaan reageert niet. Vind het zeer onbeleefd!
  2. Auteur
    Witgoedhandel De Zwaan
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    U heeft de machine in de winkel aangeschaft nadat u deze heeft bekeken en zelf de afmetingen van de machine heeft opgenomen. Als u een machine in een winkel aanschaft heeft de winkelier het recht om u een waardebon aan te bieden en dat is ook wat wij u hebben aangeboden. Dit is volgens het herroepingsrecht correct zoals u hier in de link kunt lezen:

    http://consumentenjurist.nl/varia/nieuws/herroepingsrecht-voor-consumenten/

    Wij hebben u daarnaast meerdere oplossingen aangeboden waar u zelf niet akkoord mee bent gegaan. Wij hebben u oplossingsgericht benaderd en u weigerde enige medewerking, helaas kunnen wij niet meer voor u betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Witgoedhandel de Zwaan.

Ook een klacht indienen over Witgoedhandel De Zwaan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen