Klacht Witgoedhandel De Zwaan: Kapotte droger geleverd

Pechvogel2006

Droger kapot na 3 weken. Garantie is zelfbrengen, wat onmogelijk is. Aan de telefoon een of andere onbeschofte vent met zwaar straat accent die zei dat ik pech had en respect moest tonen toen ik zei dat het gelul was, dat het zoniet werkt met garantie. Waarschijnlijk struinen ze grofvuil af en krijg je een van onderdelen bij elkaar geraapt ding, verkocht als gegarandeerd goed. Proberen met bepaalde toon angst in te boezemen omdat ze je adres gegevens hebben. Gelukkig heb ik das rechtsbijstand al ingeschakeld.

Gedeelte geld terug.

Witgoedhandel De Zwaan
    Ik was aanwezig bij dit telefoongesprek vandaag, want mijn collega heeft de telefoon op luidspreker gezet, en degene die zo onbeschoft aan het schelden was, dat was u zelf, logisch dat mijn collega toen heeft gezegd dat u wat meer respect moest tonen, ik vind dat mijn collega u heel goed te woord heeft gestaan, nadat u hem zo heeft uitgescholden en beledigd.
    En dat beledigen doet u nu weer, nu zegt u dat we de apparaten van grofvuil hebben gehaald, dat is natuurlijk je reinste onzin, u moet maar eens bij ons in d ewinkel komen kijken wat we allemaal hebben staan.
    Een apparaat kan natuurlijk altijd defect gaan, dat gebeurt met splinternieuwe apparaten van de beste merken ook elke dag, daarom zijn het apparaten.
    En daarom geven we dus ook garantie, en onze garantie voorwaarden zijn heel erg duidelijk opgesteld op onze website, en toen u de droger heeft besteld bent u daarmee akkoord gegaan, want zonder dat aan te vinken kunt u geen eens bestellen bij ons .
    Binnen 2 weken na aankoop komen wij langs bij u, en na 2 weken na aankoop moet de machine bij ons worden langs gebracht, daar bent u ook mee akkoord gegaan toen u de machine kocht , dus was er geen enkele reden om zo onbeschoft te zijn vandaag tegen mijn collega .
    En wat u zegt over een zwaar straat accent van mijn collega, dat zegt meer over u met uw vooringenomen houding, dan over mijn hardwerkende collega , die trouwens een gewone huisvader is met een buitenlandse achtergrond, u zou zich moeten schamen .
    Witgoedhandel De Zwaan

Ook een klacht indienen over Witgoedhandel De Zwaan?