Klacht Witgoedhandel De Zwaan: Oplichting, slecht zaken doen en letterlijk op een zeer agressieve manier de tent uitgezet.

Zaterdagmiddag20juli

Na 10 jaar ontzettend veel lof en plezier zaken doen sinds zaterdag nooit meer ! Mensen ga hier niet naar toe. Het zijn oplichters, ruzie zoekers en hoe de eigenaar zijn personeel behandeld lusten de honden geen brood van.

Ik wil dat ze een excuses aanbieden en mij tegemoet komen met een combi magnetron.
Ik zou een hoop spullen hebben gekocht (en heb de afgelopen jaren veel afgenomen) ze stonden letterlijk al in mijn auto tot de eigenaar ze er zelf uithaalde. Hij is letterlijk gek geworden...

Hallo,
    u vergeet erbij te vermelden dat u heeft gezegd dat u voor het geheel ( 2 apparaten slechts 150 euro wilt betalen, terwijl de prijs totaal 190 euro was, en daar ben ik niet mee akkoord gegaan inderdaad, en toen heb ik inderdaad de apparaten weer uit uw auto gehaald, en heb ik u ook inderdaad verteld dat ik niets meer aan u wil verkopen.
    Het kan toch niet zo zijn dat u als klant gaat bepalen wat u gaat betalen ? dat is inderdaad te zot om waar te zijn.
    En ook bent 10 jaar klant bij ons, dat wil niet zeggen dat we dat dan zomaar moeten accepteren.
    En u geeft nu aan dat we oplichters zijn ?????????? waarom wilt u dan nog steeds een magnetron bij ons kopen ? en u heeft in die 10 jaar al zoveel bij ons gekocht, waarom zou u dat doen als we oplichters zijn ?
    Ik vraag me nu echt af wie er gek is geworden hier ? en waar de bewering vandaan komt dat het personeel slecht word behandeld ?
    Zoals ik al eerder heb aangegeven wil ik niets aan u verkopen omdat u hier zelf de prijzen wilt komen bepalen, en als het hier zo slecht is, waarom dan perse toch bij ons willen kopen, is dat misschien omdat we toch wel echt de goedkoopste zijn van Nederland.

Ik word er een beetje moe van, al die slechte recensies schrijven, maar toch allemaal wel graag bij ons willen kopen , en niet de waarheid vertellen bij het schrijven van zo een recensie, dat zou eigenlijk niet mogen kunnen .
    Zaterdagmiddag20juli
    U maakt mij hier uit voor leugenaar. U maakt u personeel belachelijk waar een klant bijstaat.
    Er is ook nog zoiets als respect.

Ik vind het nogal schandalig hoe u met dingen omgaat. Helemaal omdat ik zoveel geld bij u hebt besteed in het verleden. Goed u weet nu in ieder geval hoe ik er over denk en ik hoop dat mensen hier hun leer uit trekken !! Ik heb u nog een kans gegeven om de situatie te verbeteren, u fout in te zien en me tegemoet te komen in deze schandalige situatie.

Ik wens u heel veel succes in de toekomst !
    Hallo,
    ik zeg helemaal niet dat u liegt, u heeft helemaal gelijk, ik heb de machines inderdaad uit uw auto laten halen, omdat u ineens zei dat u maar 150 euro ging betalen, terwijl de prijs 190 euro was, en daarom heb ik inderdaad de machines uit uw auto laten halen.
    Ik heb helemaal nergens gezegd dat u een leugenaar bent, ik geef alleen maar even aan waarom ik u de machines niet wil verkopen.

u zegt dat ik een oplichter ben, maar in uw klacht zegt u zelf dat u als oplossing wilt dat we u een combimagnetron leveren tegen een speciaal tarief. Hoe kunt u eerst aangeven dat we oplichters zijn, en zeggen dat u nooit meer bij ons komt kopen, en in de volgende regel geeft u aan dat u als oplossing wilt dat we u een machine verkopen tegen een speciale prijs. Enb dat terwijl het hele probleem is ontstaan , juist omdat we u geen korting willen geven ???????

Ik snap u helemaal niet, snapt u het zelf nog wel ?

Nu zegt u dat ik u voor leugenaar uitmaak, terwijl ik dat absoluut niet heb gedaan, lees het bericht nog maar eens goed door hierboven .

Ik vind u wel heel brutaal trouwens, u zegt dat u mij een kans heeft gegeven om mijn fout in te zien en te verbeteren in deze schandalige situatie ?????
    Dus als ik weiger om u korting te geven, dan is dat een fout van mijn kant en een schandalige situatie ?
    Ik vraag me serieus af wie hier gek is.
    Ik heb u al meerdere malen aangegeven dat ik u helemaal niets meer wil verkopen, niet met korting, en ook niet zonder korting .

U heeft het over dat ik mijn personeel slecht zou behandelen, daar begrijp ik ook niets van, want mijn personeel werkt hier al jaren en is heel tevreden met hun baan , en ik heb ze ook nog nooit horen klagen trouwens, dus ik begrijp u totaal niet.

Snapt u niet dat u niet een winkel kunt binnenlopen en zelf uw prijzen gaat bepalen , dat is toch te gek voor woorden, iedereen kan om korting vragen, en dan is het aan ons om dat te geven of niet, en als wij dat niet kunnen geven, dan houd het op volgens mij, u kunt dan niet gaan eisen dat we dat wel doen, en gaan zeggen dat we dat moeten doen, dat gaat echt te ver, en dus logisch dat ik u niets meer wil verkopen, dat is mijn volste recht volgens mij .

En tegenwoordig is het de normaalste zaak blijkbaar, om slechte recensies te gaan schrijven over een bedrijf, zodra de klant zijn zin niet krijgt .
    Maar u bent niet de enige die dit doet, het internet staat vol met slechte recensies , geschreven door mensen zoals u, die dus hun zin niet krijgen, eigenlijk best wel kinderachtig en een beetje laf, dat vind ik tenminste .
    Hallo,

Ik snap u helemaal niet, snapt u het zelf nog wel ?

Ik vraag me serieus af wie hier gek is.

Zaterdagmiddag20juli
    Ik snap het zelf heel goed. Ik blijf blijkbaar tegen een muur praten en daarin heeft het dus totaal geen zin om deze conversatie verder te continueren.

Afspraken zijn afspraken. Als er geen deal was geweest hadden die spullen nooit in mijn auto gestaan dat weet u, dat weet ik en dat weten al onze lezers.

U valt letterlijk u eigen personeel af waarmee de klant de deal had gesloten. Niet netjes en zeer onprofessioneel.

U heeft al het krediet wat u in de loop der jaren had opgebouwd verspeelt. U mag al u spulletjes voor uzelf houden. Wij doen in ieder geval nooit meer zaken met elkaar.

Ook een klacht indienen over Witgoedhandel De Zwaan?