Klacht Witgoedhandel De Zwaan: Zeer onbeschoft en onprofessionele communicatie, misleidende website

klachtenlijn

Krijg een zeer onbeschofte reactie terug bij mail dat er van alles niet klopt op de site. producten die uitverkocht zijn terwijl dit op site gewoon te bestellen is, verzendkosten die niet kloppen met de site.

Het product aanbieden met de verzendkosten die op de site staan. En pas betalen als het wordt geleverd.

Witgoedhandel De Zwaan
    Hallo,

Wij bezorgen voornamelijk witgoed. Uw vraag gaat over het verzenden van een IBC container.Het product heeft extra bezorgkosten ivm het volume dat deze in beslag neemt. Een ibc container neemt namelijk 4 plekken witgoed in beslag waardoor hier dus extra kosten aan zijn verbonden. Dit is ook zo met u gecommuniceerd. Tevens staat op de site dat u eerst contact met ons moet opnemen voor het vesturen van een ibc container.

In het vervolg eerst goed lezen voordat u verder klikt.
    Witgoedhandel De Zwaan
    Hallo,

In het vervolg eerst goed lezen voordat u verder klikt.
    klachtenlijn
    Wat het ook zijn mag, die communicatie is van het niveau volkswijk en daar ben ik niet van gediend. Zo ga je niet met mensen en zeker niet met klanten om. Ik heb jullie screenshots gestuurd waaruit blijkt dat er dingen niet kloppen. Doe er maar je voordeel mee maar ik kom niet meer bij jullie terug...

Ook een klacht indienen over Witgoedhandel De Zwaan?