Klacht witgoedland: Geen terugebtaling

Klachtnummer
# 36977
Gebruiker
Jorg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 12 juni 2013 een koelkastje besteld voor € 119 + € 39 bezorgkosten. Op 7 augustus de bestelling geannuleerd daar de koelkast niet te leveren was. Een bevestiging van de annulering ontvangen met de toezegging dat er binnen 30 dagen terugbetaald zou worden. Tot op heden nog geen betaling ontvangen. Verschillende keren gebeld en gemaild, maar geen enkele reactie.
Ik ben bang dat Witgoedland niet terug wil betalen en hoopt dat ik het maar bij laat zitten, maar dat is voor hen ijdele hoop. Ik ga door tot ik mijn geld terug heb. Al moet ik het gaan halen.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van de aankoopsom met bezorgkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat witgoedland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over witgoedland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen