Wij vinden dat witgoedland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht witgoedland: Geen terugebtaling
Details
Klacht
Op 12 juni 2013 een koelkastje besteld voor € 119 + € 39 bezorgkosten. Op 7 augustus de bestelling geannuleerd daar de koelkast niet te leveren was. Een bevestiging van de annulering ontvangen met de toezegging dat er binnen 30 dagen terugbetaald zou worden. Tot op heden nog geen betaling ontvangen. Verschillende keren gebeld en gemaild, maar geen enkele reactie.Ik ben bang dat Witgoedland niet terug wil betalen en hoopt dat ik het maar bij laat zitten, maar dat is voor hen ijdele hoop. Ik ga door tot ik mijn geld terug heb. Al moet ik het gaan halen.
Gewenste oplossing
Terugbetaling van de aankoopsom met bezorgkostenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.