Klacht Witgoedmonteur-haarlem: Onprofessioneel oordeel en advies van deze zogenaamde monteur.

Klachtnummer
# 253250
Gebruiker
adresseermij
Datum
0 reacties

Details

De klacht



De monteur van dit zg witgoedreparatiebedrijf meldde dat de elektronica kapot was en de reparatie 190 euro zou kosten, daarbij vermeldend dat we de voorrijkosten konden terugkrijgen door bij hun een betere vaatwasser aan te schaffen. De vaatwasser werd niet eens uitgebouwd en men heeft er 10 minuten met z'n tweeën naar staan kijken en daarbij de wateraansluiting half losgedraaid waardoor er lekkage in de kast ontstond.

Uiteindelijk zelf maar de bodemplaat eronderuit geschroefd en geconstateerd dat een slangetje was losgeschoten. Deze schoongemaakt en weer vastgezet en voila de vaatwasser deed het weer als vanouds!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug ontvangen, anders beschouw ik dit als pure oplichterij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoedmonteur-haarlem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoedmonteur-haarlem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen