Klacht Witgoedreparatie-vandijk.nl: Repareert en rekent in cash maar levert een product af dat nooit 1 x werkt.

Klachtnummer
# 363509
Gebruiker
Janna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is een dure nieuwe motor geplaatst inde wasdroger maar machine had nog een andere klacht. De monteur was niet capabel dat te ontdekken. Toen wij er op wezen dat de machine ook niet verwarmde kwam hij langs en zei dat hij het wel deed. Echter de machine verwarmt niet. De twee emails naar adres op de factiir waar je heen moet schrijven voor de klacht zijn n iet beantwoord. Als ik bel met eigen nummer wordt er niet opgenomen. Als ik bel met nummer van mijn werk wel. Toen men merkte dat het over een klacht gaat gooide men de hoorn op de haak. Laffe manier van zaken doen voor de reparatie op een wasdoger van een 90 jarige (mijn moeder)

De oplossing

Mijn voorstel is: ik betaal de voorrij kosten ad 65 euro en VanDijk krijgt zijn onderdeel terug. Ik betaalde 220 voor een nieuwe motor. Dus ik ontvang 155 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoedreparatie-vandijk.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoedreparatie-vandijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen