Klacht Witgoedreus: DIEFSTAL: €532 geïncasseerd, niets geleverd, niets terugbetaald.

Klachtnummer
# 23635
Gebruiker
P.M. Klaver
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september 2012 hebben mijn man en ik voor onze studerende dochter online een was- en droogcombinatie besteld bij Witgoedreus en € 532 overgemaakt. De levering kwam echter niet, de bestelling werd geannuleerd. Daarna hebben wij gebeld en gemaild (bewaard) over terugstorting van het door ons betaalde bedrag. Tot op heden hebben we niets ontvangen. Onze rechtsbijstand is ingeschakeld, maar heeft geen enkele reactie van Witgoedreus gekregen. Daarnet ontvangen we een bericht van de rechtsbijstand om genoegen te nemen met € 266, omdat een rechtszaak lang en slepend kan worden en mogelijk niets oplevert. Maar wij willen dit niet accepteren, we willen ons geld terug en worden ziek bij de gedachte dat Witgoedreus ons ongestraft kan bestelen. Daarnaast willen we anderen waarschuwen om niet met dit bedrijf in zee te gaan. Betalingsbewijzen en mails naar Witgoedreus zijn aanwezig, de zaak is zo helder en wij zijn bereid tot het uiterste te gaan om gerechtigheid te krijgen.

De oplossing

Terugbetaling van het door ons overgemaakte bedrag van € 532 (wasmachine € 478 + bezorgkosten € 49 + verwijderingsbijdrage € 5).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Witgoedreus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Witgoedreus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen