Klacht Witgoedrijk Utrecht: tweedehands wasmachine aangeschaft,,,binnen 4 maanden defect

Stoob

Wasmachine defect binnen 4 maanden,de garantietermijn was 2 maanden en 12 mnd service,,het bedrijf bood aan de machine op te halen tegen 25 euro kosten,en op zijn minst 20 euro reparatie(de machine kwam rook uit dus reparatie niet mogelijk)en eventueel een andere gelijkwaardige machine aangeboden, te brengen.De machine a 190 euro,,hoort langer dan 4 mnd mee te gaan,dus ik wilde niet nogmaals bijbetalen.Ik wilde niet nogmaals het risico lopen op een defect binnen korte tijdvan een volgende machine,aangezien er was sprake van non-conformiteit,volgens art 721 BW,en dat je dan kosteloos herstel mag vorderen.Hier wilde men niets van weten/horen,en er werd mij aangeraden dan maar een proces aan te spannen.Slechte service dus!

Terug betaling geleverde product,ivm non-conformiteit!De machine moet op zijn minst 6 maanden goed werken!

Wij vinden dat Witgoedrijk Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Witgoedrijk Utrecht?